HTML

Czinimini és az univerzum

Blogom aktuális és világrengető kérdésekről szól, szigorúan szubjektíven.

Friss topikok

Linkblog

Első randi

2011.06.08. 13:48 czinimini

Ma is meglátogattam a Ráday utcai intézményt. Korábban értem oda, mint múltkor, nem is volt olyan meleg, sem akkora sor (persze, múltkor hónap eleje volt), de azért éppoly nyomasztónak éreztem. Ez alkalommal 2 perc alatt hozzájutottam a sorszámhoz, másfél óra múlva pedig kifelé jöttem.

Az ügyintéző kedves volt. Persze, az egyik papíromat pótolni kell, mert nem jót vittem. Kaptam újabb időpontot, addigra viszem a papírkámat, és előbb-utóbb lesz valami kötelező tanfolyam is. Ha véletlenül megyek interjúra, és kérek igazolást, havi 5 alkalommal megtérítik az utazásomat(!), kapok jegyet. Hát, köszönöm, ez annyit ér, mint halottnak a csók! Mert a havi 5 alkalmon kívül - ha behívnak egyáltalán interjúra - azért elmegy az ember vásárolni, orvoshoz - amíg tud-, a gyerek ügyeiben stb. Most vagy mindig bliccelek az interjúkat kivéve, vagy veszek egy bérletet - 30 jegy ára -, és akkor nem tudok jegyeket gyűjtögetni, hogy megtérítsék. Erről ismét eszembe jutott, hogy tulajdonképpen a munkanélküliek is kaphatnának kedvezményes bérletet.
Az biztos, hogy én szívesebben vennék teljes árút a rendes fizetésemből!

Megkérdeztem, milyen esélyem van. Azt mondta az ember, hogy a legutóbbi statisztika szerint átlag 3 évig keresgélnek, és szerinte ez nem javult. Kár volt megkérdeznem! Letörtem, mint a bili füle. 

Szólj hozzá!

Címkék: munka bkv állás munkaügyi

A bejegyzés trackback címe:

https://czinimini.blog.hu/api/trackback/id/tr362967717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása